Posiadamy Akredytację
Kuratora Oświaty

Niepubliczna Placówka
Doskonalenia Nauczycieli

Strona główna > ,

Dyscyplina w grupie – innowacyjne metody i narzędzia osiągania spokoju, współpracującej grupy oraz kultury wyższej niż zastana.

220 zł

 

 

 

 

 

 

 

 


godziny szkolenia: 9.00-13.00


Data: 14 grudnia 2024 r.


  • link do zamkniętej grupy szkoleniowej wysyłamy na dzień przed realizacją spotkania on-line
  • Organizator: Niepubliczna Placówka Doskonalenia Nauczycieli ISKRA

       

UCZESTNIK OTRZYMA:

  • ZAŚWIADCZENIE o  ukończeniu   szkolenia doskonalącego kompetencje
  • „Dyscyplina w grupie – innowacyjne metody i narzędzia osiągania spokoju, współpracującej grupy oraz kultury wyższej niż zastana
  • zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z dnia 6 czerwca 2019 r.)
  • oraz CERTYFIKAT o ukończenia szkolenia
  • otrzymasz w formie elektronicznej
  • spotkanie z trenerem podczas webinaru w dniu 23.11.2024
  • zapis kursu na utworzonej zamkniętej grupie dla uczestików kursu
  • dostęp do materiałów szkoleniowych o każdej porze dnia
  • materiały szkoleniowe oraz ich aktualizacje
220,00 
Opłać tradycyjnie

Program

 

Celem szkolenia jest uzbrojenie nauczyciela, trenera, instruktora, prowadzącego zajęcia z dziećmi w narzędzia, metody i skuteczną wiedzę zdyscyplinowania grupy, posiadającej umiejętność współpracy, aby zapanował spokój, bezpieczeństwo oraz wyższa kultura pracy.

 

  • ????  Klucz to zrozumieć działanie mózgu? Badania i koncepcje podstawą skutecznego doboru metod i technik pracy, które dają długotrwałe efekty zdyscyplinowanej klasy/grupy.
  • Część praktyczna:
  • ????  przykłady często pojawiających się trudności w pracy z grupą oraz konkretne propozycje zarządzania grupą w kryzysowej sytuacji
  • ????  konkretne przykłady „zachowań” grupy i gotowe schematy reagowania i komunikatów od prowadzącego zajęcia/nauczyciela/ instruktora
  • ????  oraz mowa ciała która stanowi ważny komponent komunikacji z grupą – przykłądy praktyczne z doświadczeń trenerki
  • proste do wdrożenia techniki pracy ze zróżnicowaną grupą, w której znajdują się dzieci z orzeczeniem, w trakcie diagnozy, dzieci ekspansywne bez poczucia granic, dzieci niestabilne emocjonalnie, uzależnione od ekranów, dzieci niegotowe do podjęcia wysiłku edukacji, dzieci ponadprzeciętnie zdolne oraz te w normie, których niemalże nie widać.
  • ????  Innowacyjna koncepcja pracy z grupą, gdzie: dziecko nie jest partnerem nauczyciela, nie decyduje w dowolnym zakresie, nie przerywa kiedy chce i nie komunikuje czego chce podczas pracy nauczyciela z całą grupą.
  • ????  rozróżnianie ważnych potrzeb dziecka, które należy respektować od zachcianek, które pojawiają się i dezorganizują pracę nauczyciela oraz grupy!

 

Szkolenie przygotowała Pani  mgr Katarzyna Kurowska

Kilka słów od trenerki:

„Obecnie prowadzę na stałe zajęcia w ponad 100 grupach przedszkolnych i klasach szkolnych. Tak duża ilość grup pozwala dojrzeć różne konfiguracje procesów grupowych oraz wachlarz indywidualnych zachowań, które stanowią czynnik dezorganizujący działania edukacyjne. Praca z całymi grupami przedszkolnymi i klasami szkolnymi przez cały cykl nauczania daje wgląd w efekty wdrażanych zmian pozwalając ocenić ich skuteczność w długofalowej perspektywie.

Liczne konsultacje z nauczycielami, rodzicami, psychologami i terapeutami integracji sensorycznej pozwoliły na głębszy wgląd w sytuację dzieci o różnych potrzebach specjalnych, pozwalając zrozumieć przyczynę i skuteczniej dobierać środki w procesie pracy grupowej”.


Autorka innowacyjnego programu pracy z dziećmi z zaburzeniami koncentracji i uwagi oraz programów edukacyjnych dla dzieci i dorosłych pracujących z grupami. Od 2010 roku regularnie prowadzi całoroczne zajęcia cyrkowe głównie dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Uczestniczka międzynarodowych projektów dotyczących wiedzy z neurodydaktyki i pracy mózgu podczas procesu uczenia się oraz znaczenia proponowanych aktywności (swojego programu) w kontekście tworzenia się nowych połączeń neuronalnych pomiędzy półkulami !!! Cały czas się dokształca korzystając z nowych osiągnięć neurobiologii, neurodydaktyki oraz wiedzy o integracji sensorycznej.
  https://talerzykmozliwosci.pl/o-mnie/

 

   

Opinie

Student Ratings & Reviews

No Review Yet
No Review Yet